אשדוד אומרת תודה ביום העו”ס הבינלאומי

“העיר כולה מצדיעה להם, לגיבורי העל האנושיים שלנו. אשרינו שזכינו בכם ובכן”

היום מציינים את יום העובדים.ות הסוציאליים.ות באשדוד

זוהי הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאנשים ונשים מדהימים ומדהימות

דוגמא אחת מרבות על עבודת העו”ס ניתן ללמוד משגית אלמקייס מעיריית אשדוד

שגית אמקייס: “להיות שם עבור המשפחות ברגעים הקשים. לא ניתן להתכונן לזה: מקישים בדלת, מודיעים למשפחה שיקירם נפל ומאותו רגע מפעילים את רשת התמיכה הגדולה שהכנו בעיריית אשדוד”.

הכירו את שגית אמקייס, עובדת סוציאלית לעניין חוק סדרי דין, חוסים ואפוטרופסות
שגית משמשת כעובדת סוציאלית באגף הרווחה זה 16 שנה, מתוכן כ-13 שנה עובדת סוציאלית לסדרי דין. צוות המחלקה נותן תמיכה וסיוע לקטינים וחסרי ישע, אשר זקוקים לתמיכה ולהגנה שלנו בהתאם לבקשת בית המשפט.

תארי מנקודת מבטך את המעבר משגרה לחירום ב-7.10.
“תפקיד הצוות שלי היה להודיע למשפחות שיקירם נפל. זו תקופה קשה לכולנו כחברה, שום דבר לא הכין אותנו לאירועי השבעה באוקטובר והטראומה הקולקטיבית גרמה לכולנו לצאת מהתפקיד היומיומי, לקחת חלק במאמץ העירוני ובהתמודדות עם המצב החדש שנוצר.

הצוות שלי ואני לקחנו חלק בהובלת המערך שבישר למשפחות על נפילת יקירם. עשינו זאת יחד עם אנשי פיקוד העורף, ולצערי הגענו עם בשורות קשות ומרות אודות נופלים, חטופים ונעדרים. מרגע ההודעה ועד היום אנחנו מלווים את המשפחות, ודואגים ששום דבר לא יחסר להן.

המעבר מבית לבית הצריך כוחות מיוחדים, אך יחד עם זאת נראה כי היינו עוגן עבורם באחת הנקודות הקשות בחייהם. החוויה הייתה משמעותית, מטלטלת ומשנת חיים עבור כולנו”.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי:

“להיות עובד סוציאלי משמעותו לעבוד תמיד ב”מצב חירום” ולהיות זמין וקשוב לכל אחד שצריך אותך. כשהחלה חרבות ברזל, העובדים והעובדות הסוציאליים שלנו הוסיפו לעבודתם הרגילה את הטיפול בכל מי שנפגע מהמלחמה ברכוש, בגוף, היו שם עבור משפחות שאיבדו את יקיריהם ודאגו שאף אחד לא יישאר לבד.

נדרשת כאן רמת אנושיות גבוהה מאוד, יכולת לתמרן בין משימות ולהצליח בכולן בידיעה שיש מישהו שזקוק לך ואתה נמצא שם עבורו בכל עת, כי בחרת להקדיש את חייך לטובת האחר.

יום העוס”ים הוא הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאנשים ונשים מדהימים ומדהימות, העושים לילות כימים במצבים שלרגע נדמה שהם בגדר בלתי אפשרי אבל מצליחים הודות ללב ענק, מחויבות ונשמה גדולה. הם עושים זאת לאורך כל השנה, ובמיוחד בחודשים האחרונים, והעיר כולה מצדיעה להם, לגיבורי העל האנושיים שלנו. אשרינו שזכינו בכם ובכן.”

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן