ארגון סאסא סטון מביא את שבוע הספר ישירות למחלקת הילדים במרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא

 לא משאירים אף ילד מאחור: ארגון סאסא סטון המוביל את תחום החינוך לילדים מאושפזים, המשיך השבוע בסדרת מפגשי וסדנאות סופרים בבתי החולים בכל רחבי הארץ לרגל חודש הספר העברי.

השבוע התקיים מפגש במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), אשר אירח את סופר הילדים והמאייר רמי טל, זוכת פרס סאסא סטון לספרות ילדים לשנת 2022, עם ספרו "המפלצות של נועם".

במפגש המרגש עם הסופר, השתתפו תלמידי בית הספר החינוכי-שיקומי "אסיף" והוריהם, מנהלת בית הספר גב' מילכה רוזן, והצוות החינוכי כולו.

המפגש התקיים כחלק מפרויקט פרס סאסא סטון לספרות ילדים, על שם פיליפ ז"ל והילדה סטון, נשיאי הכבוד של הארגון ומייסדיו.

הפרס לסופרים ומאיירים מובילים בישראל, יוענק זו השנה הרביעית, כאשר בימים אלו הארגון בשלבים אחרונים של איסוף הספרים המועמדים לפרס לשנה הנוכחית (ניתן להגיש מועמדות עד לסוף החודש).

סוניה גומס דה מסקיטה, סגנית יו"ר הדירקטוריון בארגון סאסא סטון ונציגת משפחת התורמים: 

"אירועי שבוע הספר אותם אנחנו מקיימים עבור ילדים מאושפזים בבתי החולים, משקפים את תפיסת העולם שלנו לפיה חינוך הוא בהחלט לא רק למידה, אלא מקור לעוצמה וליציבות עבור כל ילד, ובמיוחד בזמנים מורכבים. פרס סאסא סטון לספרות ילדים, ע"ש פיליפ ז"ל והילדה סטון, שמתקיים השנה בפעם הרביעית, משתלב עם הרציונל הזה באופן מושלם, כאשר אנו גאים לתמוך בספרות הילדים הישראלית החשובה לנו כל כך ובמקביל לרתום אותה לטובת המעטפת החינוכית שמקבלים ילדים מאושפזים".

עוד להוסיף, כי הארגון עדיין מגייס בנות שירות לאומי לנבחרת סאסא סטון לשנה הבאה. בנות השירות ישובצו במחלקות הילדים בבתי החולים מצפון ועד דרום, יעשירו ויאריכו את יום הלימודים עבור אלפי ילדים מאושפזים מדי שנה.

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סאסא סטון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן