אלון דוידי בראיון בכנס ירושלים של קבוצת בשבע: “היום כל מדינת ישראל היא שדרות”

ראש עיריית שדרות אלון דוידי התראיין לעיתונאי עמית סגל בכנס ירושלים שהתקיים היום (ג’) במתנ”ס בעיר שדרות. ” עזה צריכה להצטמצם, ציר נצרים צפונה השמדה” אמר דוידי

בראיון אמר ראש עיריית שדרות אלון דוידי: “אני שמח שהכנס פה בשדרות, כי היום כל מדינת ישראל היא שדרות, כי צריכים להבין, אם לא פוגעים באויבים שלנו כשהם קטנים, וכשלא מקשיבים לקול הפנימי המוסרי הפשוט, שאין דבר כזה שילד יחווה 23 שנים ירי של רקטות, ובוודאי ביום הקשה של ה7/10 “.

עוד אמר ראש עיריית שדרות: “אני מחזק, את ראש הממשלה, את הרמטכ”ל, על כל מה שקורה בצפון, אבל זה לא מספיק. חיסולים, ירי מהאוויר, נצטרך להיכנס קרקעית להשמיד את האויבים שלנו, רק זה יביא שקט. כל הסכם שייעשה בלי כניעה של האויב יביא אותם עוד שנתיים יותר חזקים”.

לשאלה כשחיזבאללה עכשיו בצרות חמאס לא מסוגל לבצע שום ירי, מעבר להישג הזה, האם בעיניך, במסגרת הקריאות שנשמעות, שאומרות אפשר להגיע לסיום המלחמה, התייחס דוידי ואמר: “אמרתי לראש הממשלה נתניהו בצורה הכי פשוטה, עזה צריכה להצטמצם, ציר נצרים צפונה השמדה. אני מאמץ בחום את תכנית האלופים, הסיפור של עזה לא נגמר, ואסור לנו לעצור ולסכם, ולהגיד הכל טוב, כי עכשיו לא יורים עלינו, אנחנו חייבים לרסק את השלטון שם”.

על השאלה איך תראה שדרות עוד 10 שנים קדימה בשנת 2034 ענה דוידי: “מה אני רוצה לראות בשדרות. אנחנו גידלנו 7 ילדים, שניים עכשיו במילואים בצפון. הם חוו חוויות קשות, כל החיים, למעלה מ-3 מהם היו צריכים לעבור טיפולי חוסן, שנים. אני רוצה שהנכדים והנכדות שלי יחיו בשקט בבטחה, בעיר טובה, שלא ישמעו כבר את הצבע אדום. מה-7 באוקטובר, יש למעלה מ8000 אנשים צריכים טיפולי חוסן. אם לא נשלים את המלאכה בצפון, נדבר על מיליונים שצריכים עזרה בחוסן, וזה אסור שיקרה”.

לדעתו של דוידי ב-19 בנובמבר יערכו בחירות בעיר שדרות.

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גולן סבג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן