אירוע חריג ברכבת הקלה בירושלים

אירוע חריג: תקף באלימות שכללה אגרופים קטין (13) עם צרכים מיוחדים במהלך נסיעתו ברכבת הקלה בירושלים, ונעצר על ידי המשטרה לחקירה.

תלונה התקבלה בתחנת המשטרה לב הבירה של מחוז ירושלים על מקרה אלימות שהתרחש כלפי קטין עם צרכים מיוחדים, במהלך נסיעתו יחד עם קטין נוסף ברכבת הקלה בעיר.

בעקבות תלונתו, נפתחה חקירה בתחנת המשטרה וכבר אמש אותר החשוד במעשה- תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו המשמש פקח ברכבת הקלה, והוא נחקר באזהרה בחשד לתקיפת הקטין באגרופים, כפי הנראה בשל מחלוקת על תשלום הנסיעה.

בסיום חקירתו אמש, החשוד באלימות נכלא והבוקר הובא כאמור, בפני בימ"ש. בתום דיון בעניינו, הורה בימ"ש על שחרורו בתנאים מגבילים ביניהם, מעצר בית מלא בן 6 ימים, איסור יצירת קשר וערבויות כספיות. חקירת המשטרה נמשכת.

משטרת ישראל תחקור עד תום כל מקרה אלימות, וכזה המופנה כלפי קטינים וחסרי ישע בפרט, תחקור את המעורבים בכך ותמצה את הדין עמם.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון [יחצ]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן