איציק חולדאי, מנהל תיכון מקיף ברנר: “הקהילה, התלמידים, ההורים- כולם מודאגים!”

איציק חולדאי, מנהל תיכון מקיף ברנר, העניק ראיון בהתייחסות לאירוע שדווח מוקדם יותר הבוקר על תלמיד בשכבת כיתה ט’ בתיכון ברנר שנדבק בנגיף הקורונה. התלמיד בא במגע עם תושב אירוס שחזר מאיטליה בשבוע שעבר” נכתב בהודעה. “לפי הנחיות משרד הבריאות כל מי שבא במגע עם התלמיד נכנס לבידוד – צוות בית הספר פונה בשעה זו בצורה פרטנית לכל אחת ממשפחות התלמידים שעליהם להיכנס לבידוד ומעדכן אותן וזאת לפי הנחיית משרד הבריאות.

איציק חולדאי: “אנחנו מקבלים הנחיות ממשרד הבריאות, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית. מאחר ותלמיד שלנו התברר כי נדבק בנגיף הקורונה , ומאחר והוא היה בבית הספר שבוע שעבר, ורק לאחר שלושה ימים התברר הוא קיבל הודעה שעליו להיכנס לבידוד, , אז משרד הבריאות חושש מאוד שתלמידים רבים ידבקו,ולכן ונוקף באמצעי זהירות. חשוב להגיד לציין, חוץ ממנו אף תלמיד לא נדבק. כולם מוגדרים בריאים. ההגדרה של משרד הבריאות היא שברגע שנחשף לאדם שהוא חולה הוא צריך להיכנס לבידוד, כדי לוודא שאנשים לא מדביקים הלאה. בהתחלה ההנחיה הייתה לבודד רק את אלה שנמצאים בכיתות. אך לפני שעה קיבלנו החמרה בהנחיות. כרגע לא כל צוות בית הספר נכנס לבידוד, אלא רק המורים שלימדו אותו באופן ישיר באותם ימים שהוא היה”.

חולדאי המשיך: “חשוב לי להבהיר בצורה חד משמעית, החולה הראשון בקורונה בישראל, הוא אבא של תלמיד שלנו, והוא אותר כחולה בקורונה ביום חמישי 20.02 ברגע שזה קרה, משרד הבריאות בירר, אותו נער שעבד איתו, קיבל הודעה שהוא נכנס לבידוד. הוא היה בבית ספר לפניכן, אבל אף אחד לא ידע שיש בעיה  בפיראט האדום, אל תבלבלו. אני איש חינוך, לא בחרתי לעסוק בקורונה, אך בכל זאת, אנחנו בקשר עם משרד הבריאות ועם הרופא המחוזית. מבחינת משרד הבריאות הם סופרים 14 יום מרגע שבו היה המגע האחרון שהיה חולה. התלמיד רק הלילה אותר כחולה קורונה. כרגע על פי הנחית משרד הבריאות התלמידים מוגדרים בריאים לחלוטין, מאחר ויכול להיות מצב שאדם מפתח את אחד התסמינים, ויכול להיות נשא או חולה, מכניסים את כולם לבידוד. כמובן שהקהילה מודאגת, התלמידים מודאגים, גם ההורים. יש תחושה שדברים בשליטה, יש שיתוף פעולה עם הרשויות. אנחנו מחפשים איזון בין לשמור על איזון ובין לא להיסחף בהיסטריה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן