אילת: שנת הלימודים תשפ״ד נפתחה בהצלחה

כמידי שנה, נערך המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה לאייש את הצמתים הסמוכים לבתי הספר ועשרות מתנדבים סייעו לילדים לחצות את הכביש בבטחה >> לכתבה המלאה

11,500 ילדי אילת מגן ועד י"ב צעדו הבוקר (שישי) אל בתי הספר וגני הילדים, שמחים ונרגשים לפתוח את שנת הלימודים תשפ״ד. שנת הלימודים נפתחה בהצלחה וללא תקלות, והלימודים התקיימו כסדרם ב 94 גני ילדים, 13 בתי ספר יסודיים ו 7 תיכונים. בכל בתי הספר נערכו טקסים חגיגיים לפתיחת שנת הלימודים ובאווירה מזמינה ושמחה התקבלו 850 ילדי כיתות א' בבתי הספר היסודיים. בכל בתי הספר הושמע בכרוז הצלצול – השיר "ילד מטריה" של עטרה אוריה, כדי להעביר את המסר שבאילת אין מקום לחרם ויש מקום לכולם.

עם פתיחת יום הלימודים סיירו הבוקר במוסדות החינוך, ראש העירייה – אלי לנקרי, המשנה למנכ"ל וראש מינהל שח"ק – ד"ר דרורי גניאל ומנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו וברכו את התלמידים בברכת "ברוכים הבאים" לילדים העולים לגן, לכיתות א', לכיתות ז', לתלמידים, למורים ולמנהלות והמנהלים החדשים וברכת הצלחה לכלל תלמידי אילת והצוותים החינוכיים.

"החינוך הוא המשאב המשמעותי ביותר שלנו ולכן ההשקעה העירונית במערכת החינוך הן בחדשנות פדגוגית והן בסביבות הלמידה היא חסרת תקדים בהיקפה" אמר ראש העירייה והוסיף: "לצד השקעה בצמצום פערים ועידוד למצוינות, נשים גם השנה דגש על חינוך לערכים, למוסר, למידות טובות ולאחריות חברתית וגם שנת הלימודים תשפ"ד תעמוד בסימן "חינוך לסובלנות ולקבלת האחר". במסגרת זו, הושמע כאמור בכל בתי הספר השיר "ילד מטריה" המגולל את סיפורו של ילד שעובר נידוי חברתי ומסופר מנקודת מבטה של ילדה דחויה שהופכת להיות חברה שלו. על השיר עצמו שוחחו המורים עם התלמידים בשיעור מחנך בדגש על חשיבות החברות, כבוד האדם והעזרה ההדדית. בנוסף, קמפיין הקיץ נגד חרמות שהוביל משרד החינוך באילת, הועתק לבתי הספר על מנת להדגיש את האחריות החברתית המשותפת לילדים, בני נוער והורים, לחזק את תחושת השייכות של כל אדם לחברה ולמנוע מצבים של הדרה חברתית ופגיעה באחר.

עוד כמידי שנה, נערך המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה לאייש את הצמתים הסמוכים לבתי הספר ועשרות מתנדבים סייעו לילדים לחצות את הכביש בבטחה. ביניהם: מתנדבים של המטה העירוני לבטיחות בדרכים, מועדון רוטרי, המועצה לישראל יפה, ארגון ידידים, גמלאי צה"ל, פורום ההורים העירוני וכן שוטרי משטרת התנועה של מרחב אילת וצוות סל"ה, סיירת למען התושב של העירייה.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עירית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן