אילת: הדרכת הורים בפארק

החל מהשבוע יוכלו הורים לקבל ייעוץ קבוע בכל שבוע ממדריכות הורים מוסמכות, שיאיישו עמדות ייעוץ בשני גני משחקים ברחבי העיר

החל מהשבוע יוכלו הורים לקבל ייעוץ קבוע בכל שבוע ממדריכות הורים מוסמכות, שיאיישו עמדות ייעוץ בשני גני משחקים ברחבי העיר. האחת תפעל בימי שני בגן המשאלות מאחורי בית ספר "עציון גבר" והשנייה תפעל בימי שלישי, בפארק הנגיש בשכונת השחמון ליד בית ספר "ים סוף". את העמדות יאיישו בשעות אחר הצהריים 16:30-18:30, מנחות הורים מטעם בית ספר להורים והייעוץ ניתן ללא תשלום. 

העמדה הראשונה נחנכה השבוע (ב') בפארק השחמון במעמד ראש העירייה – אלי לנקרי, שחתם רק לאחרונה על אמנה שמובילה העמותה הישראלית למען הילד בגיל הרך, לפיה לוקחת הרשות אחריות לחינוך ילדי העיר מגיל לידה כולל קביעת תו תקן עירוני, זאת כחלק מהתפיסה העירונית לפיה פועלת הרשות לתת מענים מגיל לידה ועד זקנה. 

את העמדות הללו יפעיל כאמור בית ספר להורים בחסות העירייה ורשת המתנ"סים. מדריכות ההורים: עדי טסלר, אפרת בר דגן, גלית פרידמן ולאה זלוטניק יאיישו את העמדות באופן קבוע, פעמיים בשבוע בין השעות 16:30-18:30. בימי שני בפארק המשאלות מאחורי בית ספר "עציון גבר" ובימי שלישי בפארק שחמון ליד בית ספר "ים סוף". 

הדרכות אלה הינן חלק ממערך רחב של שירותים ומענים הניתנים על ידי אגף החינוך והאגף לשירותים חברתיים במינהל שח"ק בעירייה והן על ידי רשת המתנ"סים המפעילה את המרכז לגיל הרך ואת בית ספר להורים המציע להורים וילדים ליווי מתקופת ההיריון ועד גיל 18 כולל הרצאות עם טובי המרצים בארץ, סדנאות, קבוצת הורים לילדים עד גיל 9 ,קבוצת הורים לילדים עם קשב וריכוז, קבוצת אבות, קבוצת הורים לנוער לפני גיוס, פעילויות הורים וילדים, הורות בפארק, הורות בסלון ועוד.

"מהרגע שנולדים הילדים (ואפילו לפני), אנחנו חותמים על חוזה אחריות 24/7" אומרת גלית פרידמן – מנהלת בית ספר להורים באילת ומזמינה את ההורים להתמקצע בתפקיד החשוב ביותר שלהם בין אם על ידי הדרכה בגן המשחקים כהתחלה ובין אם על ידי הצטרפות לבית ספר להורים. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן