אילת בוכה: דור מלכה נרצח על ידי בני העוולה

אילת מבכה וכואבת את רציחתו ומותו בטרם עת של אחד מטובי בניה, יפה תואר ואוהב החיים, דור מלכה ה׳ יקום דמו
“השכול מכבה את אורה של אילת”, כתב מתן בארי במדויק עם היוודע כי דור מלכה – נרצח על ידי מחבלי החמאס בטרור הנוראי בשבת.
“העיר אילת מבכה וכואבת את רציחתו ומותו בטרם עת של אחד מטובי בניה, יפה תואר ואוהב החיים, דור מלכה ה׳ יקום דמו. אין מלים לנחם את המשפחה שחרב עליה עולמה. אין מילים”, הוסיף בארי.

דור ז”ל, בנם של בתיה ואברהם יבדל”א, יובא למנוחות הלילה (שלישי, 10.10.23) בבית העלמין באילת. משפחתו תשב שבעה ב-682 ברחבה.

▪️ דניאלה, בת דודתו כתבה: “ברוך דיין האמת. דור, בן דוד אהוב שלי, אני לא מאמינה שאני כותבת את זה! הלב מסרב לקבל ולהכיל את הבשורה המרה הזו! כמה התפללנו, כמה קיווינו שעם האופי החזק והלוחמני שלך תצליח לשרוד, אבל זה לא היה בידיים שלך  היו לך עוד חיים שלמים לעבור וברגע אחד כל כך אכזרי הם נגדעו!!!”

▪️ מועדון הכדורגל מכבי בני אילת משתתף בצער משפחת מלכה על רציחתו של דור מלכה ז”ל. דור מלכה (29), בוגר מחלקת הנוער של בני אילת, נקלע למתקפת הפתע המתועבת של מחבלים פלסתינים בפסטיבל ‘סופרנובה’. המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים שהכירו את דור, כאובים ושבורי לב, מבקשים לחזק את משפחתו האבלה. שלא תדעו עוד צער! יהי זכרו ברוך

▪️ מודיעין אזרחי מחבקת את יקירה אברהם מלכה על רצח בנך האהוב דור מלכה ז”ל בידי מחבלים נתעבים. אבי, בטי ובר תנוחמו מן השמיים.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן