איך נחזק את המערכת החיסונית בתקופת החורף והקורונה? לארז מבית טבע ארז ברחוב הבילויים בגדרה יש תשובה טבעית

ארז תורג’מן,  נטורופת מוסמך והבעלים של בית הטבע המצליח שברחוב הבילויים בגדרה, מביא לכם את כל הדרכים הטבעיות לחזק את המערכת החיסונית בתקופת החורף כשהשפעת והקורונה מאיימות על הבריאות של כולנו ומעניק הטבה לגולשי חדשות 08. 

 

ארז תורג’מן, (ND נטורופת מוסמך) הבעלים של בית הטבע ארז ברחוב הבילויים בגדרה, אומר שהמשפט הכי נכון של ימינו  הוא “גוף בריא במערכת חיסון בריאה”. “זה כבר ידוע כי הבריאות הנפשית והפיזית שלנו, תלויה במערכת חיסון תקינה שהרי המילה חיסון מגיעה מלשון “חוסן”. מערכת החיסון, הנה מהמערכות המורכבות והחשובות ביותר הנמצאות בגופנו. תפקידה המרכזי הנו הגנה מפני זיהומים (נגיפים וחיידקים) וכן מפני התפתחות של מחלות כגון סרטן ועוד.  למערכת מגוון מרכיבים החל מתאי הדם הלבנים ועד למערכת הלימפה. בין הגורמים העלולים להחליש את המערכת החיסונית ניתן למנות  סטרס ומצבי עקה הנובעים מלחץ וקושי בתקופות מסוימות בחיינו.

מחקרים רבים הוכיחו את הקשר בין מצבי לחץ וסטרס לבין מחלות רבות הנובעות מחולשה של המערכת החיסונית. על מנת להפיג את הסטרס, מומלץ לבצע תרגילי הרפיה, פעילות גופנית, שינה, צחוק, תפילה ועוד. ישנם גם צמחים ותוספים יעילים להפגת סטרס וביניהם : בי קומפלקס וויטמין סי, צמח הוולריאן, מליסה, פסיפלורה ועוד.

תזונה – תזונה טובה ואיכותית, חשובה לתחזוקת מערכת החיסון. חשוב להרבות באכילת מזון בריא הכולל מגוון פירות וירקות, קטניות, דגנים מלאים ועוד. חוסרים תזונתיים עלולים להביא לירידה בתפקוד מערכת החיסון. חשוב להקפיד על שתייה מרובה ורצוי לגוון עם תה צמחים ושורשים המחזקים את המערכת החיסונית כגון : ג’ינג’ר, ארכיניצאה, קינמון, סמבוק שחור, אסטרגלוס ועוד.  תוספי תזונה אפשריים המחזקים את תפקודה של המערכת החיסונית: ויטמין סי, אבץ, קוורציטין, ויטמין די וסלניום. צמחי מרפא התורמים לחיזוקה של המערכת החיסונית: ארכיניצאה, פרופוליס, אסטרגלוס, שום וטימין (המסייעים למערכת הנשימה) פטריית ריישי.”

ארז המומחה, מחכה לכם בבית הטבע ואם תגידו שהגעתם דרך חדשות 08 תקבלו 10% הנחה על הקנייה. בריאות טובה לכולנו.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן