איך להתנהל כלכלית דווקא עכשיו? הרצאה חינמית, ביוזמת שמוליק בר דאנזאן, תתקיים בשלישי הקרוב – הקישור בכתבה

עיריית רחובות באמצעות האגף לשירותים חברתיים מזמינה את תושבי רחובות להרצאה שתענה על השאלה ‘כיצד להתנהל כלכלית בצורה חכמה ומושכלת, דווקא בתקופה מורכבת זו’. ההרצאה ביוזמת חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, תתקיים ביום שלישי הקרוב, 2.2 בשעה 20:00 – ללא עלות, ומותנית בהרשמה מראש בקישור – בלחיצה כאן

כסף

ההרצאה המקוונת: “התנהלות כלכלית נכונה בתקופת הקורונה ובכלל” תעסוק בהבנה כיצד ניתן, דווקא בתקופה זו לקחת אחריות ולנהל את כספי המשפחה והתנהלותה בצורה טובה יותר. את ההרצאה תעביר ליאת פישל, מאמנת לכלכלת המשפחה ולחינוך פיננסי. במהלך ההרצאה יינתנו טיפים והצעות פרקטיות שיחסכו למשתתפים אלפי ש”ח בשנה.

רוב בני האדם אינם מנהלים תקציב משפחתי, ובפועל ההוצאות גדולות מההכנסות – הדבר מאיץ חיכוכים בין בני המשפחה אשר פוגעים באיכות החיים ומשפיעים על כל מעגלי החיים, במהלכה נבין מהם הגורמים המעכבים אותנו מליצור פריצת דרך במרחב הכלכלי משפחתי. לצד זה יינתנו כלים פרקטים וטיפים לחיסכון, ליישום כבר בסיום ההרצאה.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 2.2.21 בשעה 20:00 באמצעות הזום, לאחר הרשמה מראש.

ראש העיר, רחמים מלול: “משקי בית רבים נפגעו מהשלכות הקורונה, הסגרים והמגבלות. יוזמה זו מאפשרת לתושבי העיר להיחשף לדרכים שבהן יוכלו לחסוך כספים ולנהל בצורה הדוקה וטובה יותר את ענייניהם הכספיים. אני מקווה שתושבים רבים ככל שניתן ירוויחו מהרצאה זו”.

חבר המועצה עו”ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק שירותים חברתיים: “אנו מצויים בתקופה מורכבת מאוד מבחינה כלכלית. חשוב לנו להעניק לתושבי רחובות כלים פשוטים וברורים להתנהלות פיננסית שתחזק את התא המשפחתי ואת חוסנו הכלכלי. אני מזמין את כל התושבים למפגש זום שיעניק את הכלים האלו”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “וירוס הקורונה הוא וירוס “אי הוודאות”. מציאות מורכבת ולא ברורה זו חולשת על כל תחומי החיים וביניהם על התחום הכלכלי. ההרצאה המוצעת תנסה להוריד את מעטה אי הוודאות ולתת לכולנו טיפים פרקטיים לניהול כלכלי נכון, מוצלח ומקדם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן