איילון דרום נחסם

במטה משפחות החטופים מבהירים: למפגינים שחוסמים את איילון – אין קשר לעצרת

מטה המשפחות מבהיר כי החסימות באיילון אינן קשורות למטה משפחות החטופים ולעצרת המתקיימת בהשתתפות רבבות בכיכר החטופים

צפו בתיעוד מאיילון דרום:

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: הערב משטרת ישראל נערכה לאבטחה ושמירה על הסדר, במסגרת עצרת של משפחות החטופים בת”א. לצערנו, בשעה שבה משטרת ישראל פועלת במספר גזרות ומפעילה כוחות גדולים לאבטחה של העצרת שתוכננה מראש, קבוצת מפגינים החליטו לצאת בצעדה לצומת קפלן והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת צירי תנועה וניסיון לחסום את איילון, כאשר חלק מהמפגינים ירדו לאיילון ונבלמו על ידי כוחות משטרה גדולים.

בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז ע”י קצין משטרה כי ההפגנה אינה חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות המשטרה, נאלצו השוטרים לבצע מעצרים של 6 מפירי סדר. אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור, נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים. בשלב זה כלל הצירים פתוחים לתנועת כלי.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן