אזעקת צבע אדום בקרית גת

לפני דקות אחדות (ראשון) נשמעה אזעקת צבע אדום בחלקים מאזור קרית גת. הסיבה היא כי ייתכן ולא היה סיכון בחלק מהאזורים בהם לא נשמעה האזעקה

צבע אדום בקרית גת.

לפני דקות אחדות (ראשון) נשמעה אזעקת צבע אדום בחלקים מאזור קרית גת. הסיבה היא כי ייתכן ולא היה סיכון בחלק מהאזורים בהם לא נשמעה האזעקה.

מעירית קרית גת נמסר: נכון לעכשיו לא התקבל דיווח על נפילה או ארוע חריג אחר. לגבי תלונות שאזעקה לא נשמעה באיזורכם נא להעביר דיווחים ישירות למוקד 106.

בתוך כך, עיריית קרית גת מודיעה הבוקר (ראשון) לציבור התושבים כי אלה הקבלנים באתרי הבנייה ברחבי העיר אשר חתמו על התצהיר:
✅חברת מנרב – ביג כרמי גת
✅חברת דונה

בעירייה מציינים כי רוב הקבלנים הבטיחו לחתום מחר. בתצהיר מתחייבים הקבלנים לעמוד ולמלא אחר כל הנחיות פיקוד העורף והתנאים להמשך פעילות אתר הבניה, יהיו אחראים לכל נזק שייגרם לרשות המקומית בשל התרשלות או הפרת ההוראות והתנאים וכן יבטיחו קיומו של מרחב מוגן בכל אתר בנייה, כשירות ותקינות המרחבים המוגנים, שילוט למרחב המוגן, ציוד ומיגון אישי לפי הצורך ומספר מוגבל של עובדים.

בנוסף, מתחייבים הקבלנים שלא להעסיק באתר הבניה בתחומה המוניציפאלי של הרשות המקומית עובדים שאינן מורשים ולהעביר רשימה מסודרת של פועלים בעלי ת.ז כחולות ופועלים זרים ברישיון לכל אתר בניה ולעדכן אותה ככל שיש צורך. כמו כן נציג מטעם כל קבלן יהיה אחראי על האבטחה בכניסה לכל אתר בנייה שתפקידה בין היתר לוודאי שהפועלים יאושרו ברשימה המקורית. עוד הודיע דהרי כי לא יאושרו הסדרי תנועה זמניים, וכי על הקבלנים להצהיר שלא תהיה הפרעה במרחב הציבורי כלל.

בעירייה הבהירו כי השיטור העירוני, מחלקת ההנדסה ופיקוד העורף בודקים בכל יום שאכן כלל אתרי הבנייה ברחבי העיר שומרים על ההנחיות למען בטחון עובדיהם ולמען בטחון תושבי העיר – ומי שלא יחתום על תצהיר ולא יעמוד בהנחיות יקבל צו סגירה מיידי של האתר.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן