אור יהודה מדורגת במקום ה-7 בישראל בהשקעה בחינוך

על פי מחקר חדש של חברת “צ’מנסקי בן שחר”, אור יהודה מדורגת בצמרת הערים בישראל לצד ת”א, רמת גן, הרצליה ורמת השרון. ראש העיר, ליאת שוחט: “אנו מספקים את כל הכלים לתלמידים שלנו להגיע להצלחות”

עיריית אור יהודה מדורגת במקום השביעי בישראל בהשקעה בחינוך – כל זאת עולה ממחקר חדש שפירסמה חברת צ’מנסקי בן שחר תחת הכותרת “ערים עשירות – ערים עניות”. בכך שומרת אור יהודה בהובלת ראש העיר, ליאת שוחט, על המגמה של השנים האחרונות והתברגותה של אור יהודה בעשירייה הראשונה בארץ.

על פי המחקר, קיימים פערים של מאות אחוזים, פי 4-7 בהתייחס להשקעה לילד בחינוך בגילאי 3-18, כאשר מובילות הערים, ביניהן אור יהודה לצד ערים כמו תל אביב, רמת גן, הרצליה ורמת השרון, משקיעות אלפי שקלים בכל ילד. עוד מציינים בחברת צ’מנסקי-בן שחר כי אור יהודה מדורגת במקום השלישי בישראל באם מחשבים את ההשקעה החינוכית על כל תושב בהתאם לכמות התושבים בכל עיר.

בשנים האחרונות מתבצעת השקעה חסרת תקדים בתחום החינוך, כאשר כ-40 אחוז מתקציב העירייה השנתי מוקצה לתחום זה מתוך מטרה לקדם את כל תלמידי העיר. בין השאר מקודמות עשרות תוכניות פדגוגיות חדשניות בבתי הספר, בגני הילדים ובמועדוניות, ובראשן התוכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך באמצעות אגף החינוך בראשות דלילה אשכנזי.

לצד ההשקעה הפדגוגית, מתקיימת השקעה פיזית בבינוי מוסדות חינוך חדשניים ושדרוג משמעותי של בתי הספר, גני הילדים והמועדוניות הוותיקות שהוקמו לפני עשרות שנים בעיר. בכל קיץ מנותבים כספי פיתוח לחידוש מוסדות החינוך שהופכים למזמינים הרבה יותר, כשמושם דגש על תחום הבטיחות.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת בגאווה: “אני שמחה על העובדה שאנחנו שומרים על מקומנו בצמרת הערים בישראל שמשקיעות בחינוך. בשנים האחרונות מתקיימת השקעה בלתי רגילה הן בפדגוגיה והן במבנים הפיזיים כדי לאפשר לכל תלמיד ותלמידה אצלנו את כל הכלים להגיע להצלחות ואני שמחה שהנתונים מראים מגמת עלייה הן באחוזי הזכאות לבגרות והן בשאר המדדים החשובים. נמשיך את ההשקעה החשובה הזו גם בשנים הבאות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן