אופקים: הוגשה בקשה להכליל העיר במסלול טיפול מהיר לנפגעי פעולות איבה 

"לתת המענה הטיפולי הנדרש לתושבים אופקים אינו בבחינת לוקסוס, כי אם מענה בסיסי"

תומכים באופקים: השר וסרלאוף מבקש להכליל את העיר במסלול הטיפול המהיר לנפגעי פעולות איבה

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) פנה היום במכתב לשר הבטחון ושר העבודה, וביקש להכליל את כלל תושבי העיר אופקים באפשרות לגשת למסלול המהיר להכרה כנפגעי פעולות איבה, לאחר שהעיר סבלה מהתקפה קשה של החמאס ב-7 לאוקטובר.

השר וסרלאוף הסביר במכתבו כי העיר אופקים שילמה מחיר כבד בהתקפה הקשה, וכי כלל תושביה זכאים לקבל את אותו המענה הטיפולי כמו תושבי העוטף ושדרות.

במכתבו כתב השר כי במהלך מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, העיר אופקים הותקפה באופן חסר תקדים, ונרצחו בעיר כ-50 בני אדם. במהלך כל אותה השבת, כלל תושבי העיר נאלצו להישאר בבתיהם נעולים ומפוחדים מפני מחבלים שהסתובבו ברחובות, והם חוו על בשרם את מאורעות השבת השחורה.

השר וסרלאוף ציין במכתבו כי בביקורים ובפגישות שערך עם תושבי העיר, גם עם אלה שאינם תושבי הרחובות שהוכרו כאזורי הלחימה שמע על הטראומה והסיוטים שהם חוו ועודם חווים.

במכתבו ביקש השר וסרלאוף: "לתת המענה הטיפולי הנדרש לתושבים אופקים אינו בבחינת לוקסוס, כי אם מענה בסיסי, של טיפול ומענה נפשי הנחוצים באופן מידיי לתושבות ותושבי העיר".

בסיום מכתבו קרא השר וסרלאוף לשר הבטחון והעבודה לאפשר לכל תושבי העיר אופקים להיכלל במסלול המהיר להכרה כנפגעי פעולות איבה, כפי שהוכרו תושבי שדרות והעוטף.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שלומי אמסלם/לע"מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן