אדריכלית ענבר וייס נבחרה לתפקיד סגנית מהנדס העיר ירושלים

וייס תיקח חלק מרכזי בהובלת עבודת מינהל תכנון ותשתיות בעירייה ובעיצוב פניה של העיר

עיריית ירושלים שמחה לבשר על מינויה של האדריכלית ענבר וייס לתפקיד סגנית מהנדס העיר לתכנון מוניציפלי. וייס, בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחום התכנון העירוני, תיקח חלק מרכזי בהובלת עבודת מינהל תכנון ותשתיות בעירייה ובעיצוב פניה של העיר.

וייס עברי (42), נשואה ואם לארבעה, סיימה בהצטיינות לימודי אדריכלות ובינוי ערים בטכניון, והחלה את דרכה המקצועית כמתכננת במינהל התכנון הארצי. בהמשך, שימשה במשך 4 שנים מהנדסת העיר בית שמש, וכיהנה בשנה האחרונה כסמנכ"לית תכנון בחברת אפריקה ישראל.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על הצטרפותה של ענבר וייס לשדרה הניהולית של מינהל תכנון ותשתיות. ניסיונה הרב בתכנון עירוני והבנתה העמוקה בצורכי התושבים יהיו חיוניים לקידום פרויקטים משמעותיים בתחום התשתיות והבנייה, ותסייע לנו לבנות עיר טובה יותר לכולנו."

אינג' יואל אבן, מהנדס העיר ירושלים וראש מינהל תכנון ותשתיות: "אני מברך על מינויה של ענבר לתפקיד החשוב והמשמעותי הזה. ניסיונה העשיר, יכולותיה המקצועיות הניהוליות ואהבתה לירושלים הופכות אותה לבחירה מצוינת. אני בטוח שענבר תתרום רבות לקידום והובלת התכנון בעיר."

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ענבל מרמרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן